2020. okt 02.

Hello Magazine Interjú Can Yamannal - 2019 november

írta: Can Yaman Hungaria Fan
Hello Magazine Interjú Can Yamannal - 2019 november

HELLO !: Amikor tavaly augusztusban összejöttünk, akkor kezdődött a szédületes „Erkenci Kuş”, később pedig nagyon jó áttörésed volt. Becsülted ezt a hatást, amikor elindítottad a műsort?

Can Yaman: Can Divit karakterének megalkotásakor azzal, hogy elég sokat beszéltem stylistommal, Aslı Parlakkal, egy olyan stílus létrehozásával kezdtük, amely jelenség lenne. A forgatókönyvben szereplő férfi inkább rakomány volt, kopott és kissé zűrös ember; de attól a pillanattól kezdve, hogy elolvastam a karakterelemzést, azt akartam, hogy az emberek olyan embereket nézzenek, akik azonosulnak mindennel, amit viselnek, mindennel, amit kiegészít, és mindennel, amit tett. Testbeszéde, külseje, energiája, viselkedési módja, beszédstílusa, humorérzéke, mindent összevetve mindenen dolgoztunk. Együtt vásároltuk az egész gardróbját. Amikor hiteles és eredeti karakter alakult ki, az felkeltette érdeklődését. Amikor nemcsak Törökországban, hanem olyan országokban is felkeltette az érdeklődést, mint Olaszország, Spanyolország és Amerika, tudtam, hogy helyesen cselekedtünk a nemzetköziség szempontjából. Először is ez volt a célom. Öt éve vagyok ebben az ágazatban, úgy gondolom, hogy amit éltem, az csak töredék; Mindig azon fogok dolgozni, hogy jobbat tegyek rá.

 HELLO !: A műsornak vége, mégis úgy tűnik, Can Divit-ként látlak még előttem. Azok a karakterek, akiket a mai napig játszottál stílusukkal, életstílusukkal és cselekedeteikkel, ez az, akinek a legközelebb érzed magad?

Can Yaman: Néha még én is úgy érzem, hogy nem jöttem ki a karakterből, 51 részt forgattunk, ez nem kevés ... Néhány gesztusát annyira belsővé tettem, néhányat mégis csinálok. Valójában, ha megnézzük, ez a szerep volt az a karakter, akivel a legjobban kiszabadítottam magam, a legjobban a fantáziámat használtam fel és cserébe a legszabadabb volt. Ötleteimet értékelték, és még ha nem is ugyanúgy gondolkodtunk, nem éreztem a rendező vagy a produkció nyomását.

Például az elején haboztak a hajamon, a tetoválásomon és a kiegészítőkön, de sikerült meggyőznöm őket. Fontos, hogy szilárdan kitartson és kissé makacs legyen valamiben, amiben hisz.

HELLO!: Ezzel a műsorral nagyon sportos, fiatal, „szabadtéri” aurád volt. Ez a forma nem korlátozza a jövőbeni szerepeidet?

Can Yaman: Nem, nem hiszem. Ezenkívül bevonulok a hadseregbe, és a képem kötelezően megváltozik.

Nagyon szeretek képet és típust készíteni; és ezért a következő projektben soha nem fogom ragaszkodni ugyanahhoz a képhez. Bedir a „Gönül İşleri”, Yalın az „İnadına aşk”, Tarık a „Hangimiz Sevmedik”, Ferit a „Dolunay” ... Mindegyik teljesen különbözött egymástól.

Amikor az emberek hallják, hogy a jelenlegi képem meg fog változni, kissé megkeserednek, mert nagyon kedves volt a karakter; tetszett nekik, és nem akarják, hogy megváltozzon. De a mi munkánk nem ilyen munka. Mivel a mi feladatunk egy karakter létrehozása és egy lélek hozzáadása, szeretnék egy olyan képet létrehozni, amely elmélyíti a karaktert a következő forgatókönyv és történet kapcsán, és olyan hatást hoz létre itt és külföldön, mint Can Divit tette, sőt még nála is jobban.

HELLÓ !: Van olyan karakter, aki a fejedben van?

Can Yaman: Nincs határozott dolog, de remélem, megint megtalálhatunk egy olyan forgatókönyvet, amelyben szabad lehetek, és nem korlátozhatok és nem tehetek meg. Hagyja, hogy a karakternek olyan megvalósulása legyen a történetben, olyan múltja és alapja, hogy színészként valahová cipelhessem őket: Ne engedje, hogy monoton legyen. Az, hogy a közönség ugyanazt a személyt nézze meg 50 epizód alatt, mindkét fél számára unalmas. Meg kell indítanunk a közönséget, hogy figyelje a karakterek átalakulását és fejlődését. Szeretnék egy olyan történet (projekt) része lenni, amely ezt lehetővé teszi. Az egyhangú és formált karakterek lehetnek sekélyek.

HELLO !: A műsor vége után úgy tűnt, hogy „Can-mánia” történik külföldön ... Mik a megjegyzéseid?

Can Yaman: Ez történt? Köszönöm szépen, de mit mondhatnék róla? Másoknak ezt kellene kommentálni.

HELLÓ!: Őrült tömegeket láttunk Nápolyban. A SkaiTV meghívott téged Görögországba, és most Rómában vagyunk. Innen megy Cannes-ba. Novemberben tudom, hogy kirándulni fog Madridba. Mindez „Erkenci Kuş” miatt van?

Can Yaman: Nem csak Erkenci Kuş ... A dizi „Dolunay”, amelyben főszerepeket osztottam meg Özge Gürellel, Olaszországban kezdett sugározni a „Bittersweet - Love Ingredients” néven, és kedvelték. Erkenci Kuş-t is megvették. Spanyolországban azonban áprilisban először Erkenci Kuş került adásba, és amikor nagyon tetszett, Dolunay-t vásárolták és sugározták. Görögországban Erkenci Kuş kerül adásba, külföldön neve “Daydreamer”. Amikor egy projekt tetszik, a színész többi projektje kíváncsiságot ébreszt, és keresik is őket. Még ha nincs is a tévében, a Youtube-on felirattal nézik. Mivel tudok olaszul, Olaszország egy kis kedvencemmé vált számomra. De Erkenci Kuş-t annyi országba adták el, mindenhol rajongói csoportok vannak. Amikor a karakter annyira felhívta a figyelmét, elkezdődtek a meghívások a különböző csatornákról. Ez az őrület egy Can Divit őrület ...

HELLO !: Azt hiszem, hogy ilyen kényelmesen tudok velük angolul és olaszul beszélni.

Can Yaman: Miután tetszik nekik a karakter, utána kutatnak a színésznek, és amikor azon a ponton kedvelik annak a személynek az energiáját, akit látnak, és párbeszédeiket valóságosnak és kellemesnek találják, azt hiszem, hogy a szeretet növekszik. Amikor interaktív vagy, lelkesedésük és rajongásuk fokozódik. Nagyon megdöbbentett a Nápolyban mutatott szerelem, és most láttad, hosszú órákig várnak az ajtóban reggeltől éjfélig. Ha egyesével fényképezget velük, annak ellenére, hogy fáradt, táplálja ezt a szeretetet.

HELLÓ!: Csatlakozol egy tévéműsorhoz Rómában. Izgatott vagy?

Can Yaman: Igen, ez egy érzelemalapú valóságshow, de nem tudom megmondani annak tartalmát. Ez egy meglepetés. Holnap forgatjuk, de januárban kerül adásba.

Nem nagyon fogok izgulni valamiért, amíg ez nem egészen az utolsó pillanatig tart. Gyerekkorom óta ilyen vagyok. Anyám és a vezetők ugyanazokat a kérdéseket teszik fel újra és újra. Tetszik, büszke érzéseket kelt bennem, de nem értek az eszemhez. Gyermekkoromban nagyon sok beszédet mondtam, az utolsó szabad lövést kemény mérkőzéseken használtam fel, ügyvéd lettem és bírósághoz fordultam; egyikben sem múlta el az izgalmam azt a dolgot, amit abban a pillanatban meg kellett tennem.

HELLO !: Ennyire bízol magadban?

Can Yaman: Középiskolás koromban Amerikába mentem és ott éltem. Egy ideig Olaszországba mentem és ott éltem. 24 éves koromban Gönül Isleri gyönyörű alakjaival úgy ugrottam be a medencébe, hogy nem tudtam, hogyan kell úszni.

5 éve dolgozom szünetek nélkül, és mindig a kamerák előtt álltam. Mivel hosszú évek óta olyan körülmények között vagyok, hogy megnyerhessem az izgalmaimat, lehet, hogy ez engem nem érint annyira. Engem egyensúlyban neveltek, szeretettel neveltek, jó barátaim voltak, jó sportokat csináltam, mármint a mai napig, a legteljesebb életet éltem. Ez arra késztet, hogy az érzés érzelmére több érettséggel és nyugalommal reagáljak. Néha arroganciának tekintik, de nem az. Ez az én felépítésem. Izgalmam helyett nő a motivációm, és a motiváció pozitív energiát teremt bennem, és lehetővé teszi, hogy jobban teljesítsek. Ha nem tudnék olaszul, talán nem tudnék csatlakozni egy ilyen programhoz, mert ez alatt a 3 óra alatt követnem kell a folyamatot, de mivel bízom az olasz nyelvemben, kényelmes vagyok.

Bízom magamban azokon a területeken, amelyekben jártas vagyok, és meg tudom fogni. De ha azt mondod, menj színpadra és énekelj egy dalt, izgulhatnék, mert nem ismerem ezt a munkát. A bizalom érzése valójában a saját alapjairól és felszereléséről szól.

HELLÓ!: Idén először díjat nyert a bejrúti Murex D'or Awards-on, és nemrég nyert el díjat Amerikában. Az elsőt nem kérdőjelezték meg, a második azonban érveket keltett a közösségi médiában. Mit gondolsz, miért van ez?

Can Yaman: Nem tudom, vitatták-e vagy sem, de különböző kommentárok voltak. Míg a helyzet valóban egyértelmű volt: Az E! News internetes oldalon, amely havonta körülbelül 30 millió látogatóval rendelkezik, a közvélemény-kutatás „A TV vezető embere” címmel készült, és a közvélemény-kutatás utolsó fordulójában, ahol olyan fordulók voltak, mint a játék olyan helyeken, ahol az embereket kiesik, és mindenki számára nyitott volt, Jensen Ackles és én közöttem én lettem az első 92% -os szavazattal. A szavazatok 70% -a Olaszországból, Spanyolországból és Fülöp-szigetekről érkezett. Nagyon boldog lettem. Először egy nem angol nyelvű színész nyert. Azt szeretném, ha vitatás helyett tapsolni lehetne.

HELLO !: Mit gondolsz, miért nem tapsolják?

Can Yaman: Kultúránkban sajnos kissé túlzás van a más országokban élők körében, és lekicsinylik a saját országukból érkezőket. Annak megértéséhez, hogy miért terjedt el ennyire a kritika és a gyűlöletkultúra, meg kell vizsgálnia a közösségek szociológiáját. Van egy utazás, ahol az emberek nem értik meg őket, kutatják őket, elkerülik a dolgokat az empátia megteremtése nélkül, azok számára, akik felhívnak egy kis figyelmet, ez nem csak nekem szól. Nem jelöltem magam erre a közvélemény-kutatásra Amerikában. Nem hoztam létre szavazási kampányt, és nem loptam el senkinek a jogait. Ez valójában a török ​​piaci sikereket mutat. A „Binbir Gece”, „Deli Yürek”, „Gümüs” kezdetű levegő az elmúlt években megerősödött. Az értékesítés nem csak a Közel-Keletre és a török ​​kultúrához közeli országokban történik, hanem az egész világon, és az ágazat megdönti az exportrekordot. Minden műsor sikere pozitívan hat egy másik műsorra. Amikor a műsorokat kedvelik, természetesen a színészeket ismerik és kedvelik.

Egy török ​​színész, aki más országokban is kiemelkedővé válik, pozitívan befolyásolja az országok imázsát. Nem kellene, hogy a perspektíva ilyen legyen? Úgy, ahogyan egy országról álmodom környezetszennyezés nélkül, ugyanúgy, mint egy szellemi szennyezés nélküli országról

.

HELLO !: Meddig tart ez az érdeklődés a műsoraink iránt?

Can Yaman: Valahol olvastam, hogy a tévéműsorok és a filmszektor 2023-ra meghatározott célja legalább 1 millió dollár. Ez valami olyasmi, amely pozitív irányba viszi Törökországot és előrehaladja Törökországot, meg kell nyitni az utat ehhez. A műsorokat és filmeket néző más országokból érkező emberek felkeltik a kíváncsiságot és az érdeklődést a török ​​kultúra, életmód, városok, ételek és még a török ​​márkák iránt is. Hihetetlen a turizmushoz való hozzájárulás. Ahelyett, hogy azon gondolkodnánk, mikor mennek a színészek Hollywoodba, azon kellene vitatkoznunk, hogy az ágazat minden eleme mikor érheti el Hollywood szintjét, minőségét és költségvetését, és mikor kezdünk lépéseket tenni a közös cél felé. Ez állandó és folyamatos igény lesz.

HELLO !: Általában a hírességek menekülnek rajongóik elől. De órákig fényképezel, nem unatkozol. Valójában úgy tűnik, hogy arra törekszik, hogy senkit ne hagyjon ki és ne törjön meg senki. Nem fárasztó ez?

Can Yaman: Nemrég olvastam egy Brad Pitt interjút, aki azt mondta, néha „gazellának érzi magát oroszlánok között”. Néha valóban így érezheti magát. Természetesen hálás vagyok ezért a szeretetért és érdeklődésért, de másfelől látom, hogy ez a szabadság nagyon ijesztő és korlátozó jellegű helyzetévé válhat. A hosszú időn át történő fényképezés természetesen fárasztó; de már az elvégzett munka összege fárasztó. A nap folyamán emberfeletti tempóban jársz, 20 órás beállítással, ahol az érzelmektől az érzelmekig mozogsz, hiányzik a magánélet és nehezen találsz időt az alvásra. Két perccel a sírás előtt, két perccel később nevetsz, folyamatosan új jeleneteket kapsz, és ezeket a jeleneteket át kell vizsgálnod. 100 fős csoport áll előtted, akikkel jól kell kijönnöd.

HELLO !: Szóval azt mondod, hogy edzettél a fáradtságra?

Can Yaman: 30 éves vagyok, és eljutottam egy olyan időszakhoz, amikor megemésztek, elnyomhatok és elfogadok néhány dolgot. Ha van ilyen érdeklődés, azt hiszem, abban a helyzetben vagyok, hogy elfogadom, hálás vagyok érte, és szórakoztató formába állítom.

Menekülhet egy fotó elől? Vannak, akik kritizálják, de rossznak tartom azokat az embereket, akik ezt nem teszik meg, hátat fordítanak a közönségüknek és elmennek, akik nem hajlandók még műsoruk trailerét sem feladni. Ebben a nyitottságban és interaktivitásban használom a közösségi médiát. Bármilyen is vagyok a természetes állapotomban, ott is ilyen vagyok. Erkenci Kuş során sok improvizált BTS videót forgattunk, soha nem bántottuk azokat, akik találkozni jöttek, kommunikációt alakítottunk ki és mindig arra törekedtünk, hogy felhúzzuk energiánkat. Véleményem szerint a siker egyik titka ez volt.

H! : Ha látnád ezt a nagy érdeklődést, az felfújná az egót, hogyan hat rád?

Can Yaman: Nagyon megalapozott ember vagyok. Nem izgatom túlságosan ezt az érdeklődést, minden zűrzavar és zűrzavar ellenére, nagyon nyugodt állapotban lemegyek oda. A nápolyi rendőrség figyelmeztetett: „Biztos vagy benne? Nem védhetünk meg! ” azt mondták. De nincs bennem semmi gond. Tudom, hogyan kell jól szórakozni ebben a helyzetben, a menekülés értelmetlen lenne. Az ego témájában egyetértek Nuri Bilge Ceylannel, a szerénység még soha nem volt olyan nagy érték számunkra. Szerénynek lenni a mi szektorunkban nem lát tiszteletet, mindenki rád kerül. Ezt megfigyelem, de megpróbálom megtartani az udvariasságomat. Olyan társadalom vagyunk, amely szeret filozofálni és bölcs mondásokat mondani szavakkal, de az élet nem ilyen.

HELLO !: Nos, ez az érdeklődés nyomást gyakorol-e rád az új projekt kiválasztása érdekében? Fokozódnak-e az aggodalmak, hogy mi van, ha nem kapcsolódik be, mi van akkor, ha nem tudok megfelelni az elvárásoknak?

Can Yaman: Természetesen teremt; ezen pont után meg kell hoznia a döntéseit, hogy végigcsinálja őket, és különleges legyen. Mindig azt kérdezik tőlem, van-e új projekt. Természetesen van, szép munkák folynak; de nekem még korai. Nem hiszem, hogy a közönség elfogadja ezt a karakterváltást gyorsan; és ezért inkább várok még egy kicsit.

Az 51 epizódból álló romantikus vígjátékot 140 perc alatt töltöttük. A heti hat napot szezonszünet nélkül dolgozva jeleneteink 50% -a improvizáció volt. A kopás aránya magas, ezért fontos a pihenés és a feltöltés mind magam, mind a következő projektem szempontjából.

HELLO !: A közösségi média hozzáférhetőbbé teszi a hírességeket a múlttal ellentétben. Emellett nem akar elrejtőzni a mindennapi életében sem. Abban a korban, amikor mindent gyorsan elfogyasztanak, nem kockázatos ilyen közel lenni a közönséghez?

Can Yaman: Úgy gondolom, hogy ezek az idők most megváltoztak, ez a perspektíva elmúlt. Ahogy a szociológia dinamikus, a technológia dinamikus, a nyelv dinamikus, a kultúra dinamikus, a korszak dinamikus, a fogalmak nekem is dinamikusak. A csillag fogalma nem ugyanaz, mint a múltban.

Vannak híres emberek, vannak félig híres emberek, vannak youtuberek, közösségi média jelenségek, mikro / makro befolyásolók. Ahogy Andy Warhol mondta: „Egy napon mindenki 15 percig híres lesz.”. Manapság mindenki sztár. A közösségi médiának köszönhetően pedig mindenki műsorszolgáltató. Bárhová is megy, titokban videókat készítenek rólad és közzéteszik. Csökkent a szabadságunk, és ez alól nincs menekvés. Akik megpróbálnak elmenekülni, azt jelentik, hogy ellenállnak a korszaknak. Most el kell fogadnunk, meg kell emésztenünk és együtt kell haladnunk ezzel az igazsággal; ez az, ami pozitív. Emellett úgy gondolom, hogy szép dolgok megosztására van szükség. Korábban azt mondták: „Tégy jót, és dobd a tengerbe”, de most jót kell mutatnod, hogy az elterjedhessen az embereken, és azok, akik nem csinálják, rosszul érzik magukat. Vagy például azt mondják, hogy megmutatom, hogy az Instagramba helyezem a befejezett iskolákat, de nem gondolnak arra, hogy ez a profil hogyan lehetne pozitív példa azok számára, akik színésznek is vágynak. Ezenkívül azt kívánom, bárki mindenki az autója helyett az oktatásával pompázhatna.

HELLO !: Nem szabad, hogy egy kicsit távol maradjon az, amit csillagnak hívsz?

Can Yaman: Abban a korban, amikor mindenki mindenkit elérhet, újra kell írnunk és újból kommentálnunk kell a Csillag fogalmait. Számomra a helyes képlet az, hogy hozzáférhetőség és hozzáférhetetlenség legyen az adagolásakor. Biztosan elérhetetlennek tűnik, de hozzáférhetőnek kell lennie; azok az emberek, akik mindkettőt egyszerre tudják irányítani, véleményem szerint sikeresek lehetnek. Olyan, mintha egyszerre lennék ártatlan és szexi. Azt is szeretném, ha leállítanám az Instagram-ot, és eltűnnék egy időre, de ez nem kényelmes ebben a munkában és ebben a korszakban.

HELLO !: A közösségi médiában néha a negatív megjegyzések és a helytelen felfogások feldühíthetik, egyáltalán nem cselekszel politikailag, és a legtermészetesebb reakcióddal válaszolsz. Gondolod, hogy képes vagy helyesen kifejezni magad? A közönsége ismeri az igazi kannát?

Can Yaman: Az Instagram egy kicsit más, de sajnos a Twittert most platformként tekintem az emberek utálására. Verseny folyik, hogy ki támad többet. A híres embereket nemcsak abban vádolják, amit mondanak, hanem abban is, amit nem. Ha érzékenységet mutat az egyik társadalmi probléma iránt, akkor kihallgatják, hogy miért nem mutatta meg egy másiknak. A trollok kegyetlenek. A számítógépes zaklatók, mint Cem Yilmaz mondta, a billentyűzetre kerülnek, ésszerűsítik egymást abban, hogy kit és miért kell támadniuk. Néha ilyen ítéleteket és megjegyzéseket látok ilyen alacsony IQ-val, nem tehetek róla, és szarkasztikus válaszokat írok. Eleinte nevetnék rajta, de most nem tudom elfogadni. Egy őrült, aki sziklát dob ​​egy kútba, és az nő és nő (idióma).

Legutóbb azt mondták Olaszországban, hogy béreltem egy figurát, és felállítottam. Viccelsz? Miért tennék ilyesmit, őrült vagyok? De sajnos még művelt emberek is képesek elhinni a negatív dolgokat. Ez az én letett állapotom, igyekszem nem figyelni rá; különben ha megengeded bizonytalan mit írnék! De hála Istennek, a törökországi napirend nagyon gyorsan változik, és nem maradok rajta. Fel kell adnunk ezeket a könnyű gyűlölködési szokásokat, gondolkodnunk kell a saját vállalkozásunkon, és aggódnunk kell arról, hogyan tudunk hozzájárulni önmagunkhoz és a társadalomhoz. És ha jó dolgok történnek, tudnunk kell, hogyan tapsoljunk.

HELLO !: Innen indulsz a cannes-i Mipcom Fesztiválra. Mi lesz ott?

Can Yaman: Igen, tavaly is el akartam menni, de a show forgatása miatt nem tudtunk menni. Ez volt az idei szerencse. A globális ügynökségek meghívottjaként megyek, aki számos show nemzetközi értékesítését végezte. Nekem is szerveztek ünnepi meghívót. A Mipcom ideje alatt mindenhova műsorplakátokat akasztanak, először akasztottak fel posztert rólam, mint színészről. Kivételes, érdekes és gyönyörű esemény.

HELLO !: Miért?

Can Yaman: A díj, amelyet Amerikában kaptam, hatással volt, az Olaszország iránti érdeklődés hatással volt. Ezek az események jó befektetést jelentenek a következő projekt értékesítésében. Most a termelők nem sokat keresnek a minősítésen alapuló hirdetési rendszerből, ezeknek a beruházásoknak a tényleges válasza a nemzetközi értékesítésből származik. Gazdasági vonatkozása is van.

HELLO!: Ismerjük a Közép-Kelet, a Balkán és Dél-Amerika török ​​bemutatóinak érdeklődését. És most Európa is elindult, hogyan kommentálja ezt?

Can Yaman: Néhány politikai téma miatt műsoraink csak a Közel-Keleten tekinthetők meg az interneten. Sokáig kedvelte már olyan latin-amerikai országokban, mint Chile, Mexikó, Argentína és a távol-keleti ország. De valójában a nehezét elértük, és beléptünk az európai piacra is. A közelmúltban a The Guardian című angol újság elkészítette a „Hogyan veszi át a török ​​tévé a világot” címet viselő hosszú fájlt, amely a török ​​tévé népszerűségét érinti, amely Amerika után második a műsorexportban. Olyan trenddé vált, mint Bollywood vagy Kpop. Azt hiszem, tényleges hatalmunk az, hogy megérinthetünk nagyon humánus érzelmeket. Csak Anglia és Amerika maradt, ahová nem léphettünk be, de még a futballszektor sem tud beszivárogni Amerikába. Ez egy nagyon zárt piac.

HELLÓ !: Van világos képlete annak a műsornak, amely külföldön fog eladni?

Can Yaman: A nemzetköziség minősítésében témának és karakternek kell lennie. A helyi témák nem nagyon nyithatók meg a nagy közönség előtt, korlátozottak. Fontos a romantika és a vizuális effektus. Például erőszakos, férfias művek helyett inkább a romantikus vígjátékokra van igény. Ezt hallom Faruk Turgutól. Az ágazat technikai részének Európával is párhuzamosnak kell lennie. A James Bond sorozat „Skyfall” filmjének egy részét Isztambulban forgatták. Az ott beállító barátok elmagyarázták például, hogy ha a meghatározott idõpont 09.07, a sminkbe való belépés, a jelmez, a bejárat a helyszínre, a kijárat a helyszínre, mindent percről-percre meghatároznak. Ennek a szakmaiságnak az elérése megkönnyíti mindannyiunkat, és hasznos lehet sokkal jobb művek kiadására.

HELLÓ!: Az utolsó partnered, Demet Özdemir azt mondta: "Olyan színész, aki nincs testtartásban, és valóban átadja magát a szerepének." Egyetértesz?

Can Yaman: Ha Demet mondja, akkor igaz!

HELLO !: Azt mondják, azok a show-k, ahol a partnerek között nincs energia kereskedelem, nem tartanak sokáig. Ennek biztosítása érdekében sok erőfeszítést tesz? Vagy ez teljes szerencse?

Can Yaman: Ha jó az energia, a munka tartósabb, ez helyes. Véletlen volt, hogy energiánk ennyire megfelelt Demetnek. Előfordulhat, hogy valakivel az áram nem mindig egyezik. Ezt már sokszor mondtam már. Különösen a romantikus vígjátékok a színészek teljesítményére támaszkodó műfaj. A harmónia nagyon fontos, nemcsak a partnerével, de a többi színésszel, a rendezőkkel és a csapattal való összhang biztosításának is sok előnye van. Ha van olyan partnere, aki hideg, kommunikáció nélküli, aki nem jegyzi meg a fejét, nem jön felkészülten, nem együttműködő, és nem képes improvizálni, akkor egyedül lesz és jó munka nem fog megjelenni. Messi csodákat teremt Barcelonában, de Argentínába megy, és nem tud velük egyetérteni. A színészi játék valójában csapatsport.

HELLO !: A romantikus vígjátékokban való szereplést viszonylag könnyebben látják?

Can Yaman: Ilyen nincs. Nagyon feszült, húzóerőre és harmóniára van szükség, egy műfajhoz sok színészi előadásra van szükség, a forgatókönyvön kívüli improvizációs tehetségre és sok bemutatóra. Romantikusnak és férfiasnak kell lenned, és gyerekesnek lenned, és képesnek kell lenned viccelődni és úgy állni, mint egy vezető. Nem könnyű egyszerre előállni mindezekkel. De ez csak akkor lesz sikeres, ha jól elkészítik, és ezért Erkenci Kuş az egyik legjobb mű ebben a műfajban. A világon olyan neveket szerettek, mint Julia Roberts, Hugh Grant, Adam Sandler, mind a romantikus vígjátékokban.

HELLO!: Néhány hatalmas márka bejelentette, hogy úgy döntöttek, hogy nem hirdetik és szponzorálják a nők és gyermekek elleni erőszak témájú műsorokat és programokat. Ha ilyen forgatókönyv jönne, mi lenne a hozzáállása?

Can Yaman: Törökországban néha felesleges dolgokat cenzúráznak. Például nem csókolózhatunk romantikus vígjátékokban, de sok olyan témát, amely negatív módon befolyásolhatja a társadalmat, könnyedén feldolgozzák és normalizálják. Mindenki mindenkit megöl, nagyon sok erkölcstelenség van. Színészként nem tudok elvontan beszélni. Nem állíthatok bizonyos állításokat, hogy ezt nem fogom megtenni, vagy nem fogom megtenni. Biztosan nem értem, miért figyelik komolyan azokat a projekteket, amelyekben nők elleni erőszak fordul elő, de színészként ezt megítélni nem lesz helyes. Helyesen kell olvasnunk a tudatalatti üzeneteket a teljes forgatókönyvben is.

HELLO !: Támogattad az idei „TEMA Umut Yeşerten Sarkılar” projektet. Van-e olyan konkrét kérdés a társadalmi felelősségvállalás projektjeiben, amelyekre érzékenynek érzi magát?

Can Yaman: Olyan ember vagyok, aki gyermekkorom óta érzékeny a környezet, az ökológia és a tisztaság témáira. Nincs kitartásom az utcai és járdakultúránk miatt, hogy ez rendezetlen. Amikor külföldre megyek, az egyetlen dolog, amire vágyom, az a tisztaság, a szabályozás és a rend ... Mindkettő a civilizáció bemutatója. Természetesen ennek alapja a tisztelet más emberek és a föld iránt. A Csendes-óceán közepén egy hatalmas kontinens hulladék miatt egy 7. kontinens alakult ki. El tudod képzelni? Az ember valóban ezt nézi a szívvel. Amikor társadalmi felelősségvállalási kampányokról van szó, minden évben igyekszem minél többféle ügyet támogatni.

HELLÓ !: Azt mondták, hogy készülnek egy filmre. Ez igaz?

Can Yaman: Még nincs olyan projekt, amellyel elégedett lennék, vagy amelyet még kidolgoztam. Ha filmet fogok csinálni, azt szeretném, ha ez egy megfelelő, rangos, archiválható, időtlen projekt lenne. Szeretnék koncentrálni; Nem akarok olyan filmet forgatni, amely megfelel bármely előadási szakasz forgatókönyvének. Ráadásul úgy tűnik, hogy a projektek nem felelnek meg a naptáramnak.

HELLO !: Ferzan Özpetek a nápolyi tömegről készített videót is megosztotta. Ismered őt? Tetszik a Ferzan Özpetek stílusa? Milyen lenne színészkedni az egyik filmjében?

Can Yaman: Még nem volt alkalmunk találkozni, remélem hamarosan találkozunk. De nagyon értékes volt számomra az a támogatás, annak ellenére, hogy soha nem találkozott velem, és üzenetben köszönetet mondtam neki, beszélgettünk egy kicsit. Bejegyzése szép válasz volt azoknak az embereknek, akik azt állították, hogy egy szempontból létrehozták. Nemrég néztem meg három filmjét, a „Serseri Mayınlar”, a „Kemerlerinizi bağlayın” c. Ezek mind olyan filmek, amelyeket őszintén néztem. Érett történetek, különböző szekvenciákkal, tengelyekkel és érdekes karakterekkel.

Ez valójában az a fajta mű, amiben szeretnék lenni. Olaszországban és olaszban is van közös. Szeretném, ha a naptárunk megfelelne, egy ilyen projekt kialakulhat, hogy együtt tudjunk működni. Természetesen nagyon szeretném.

HELLO !: Van egy meghatározott projekt a felvétel után, vagy olyan, amiről álmodsz?

Can Yaman: Most olvassuk a történeteket. Néha tetszik, de ha le van írva, nem okoz izgalmat. Jelenleg nincsenek világos dolgaim. Emellett nem sietek.

HELLO !: A hűséged valóban magas? Azoknak az embereknek, akikkel dolgozik, a projektnek, amelyben részt vesz, a partnereinek? Te is ezt várod cserébe?

Can Yaman: Igen, ez így van. Amikor dolgozom, úgy látom ezt a munkát, mint egy gyermekem, nagyon befogadom.

Ha ez sikerül, nagyon büszke leszek, és ez növeli a motivációmat. Erkenci Kuş alatt Faruk producerünk szemléletmódja mindig is atyai és jó volt. Minden problémánkkal foglalkozott, megpróbált segíteni nekünk, mindig mellénk állt. Akkor és most is tisztelettel fordulok hozzá, és cserébe tisztelettel találkozom. Úgy érzem, hogy értékelik az ötleteimet. A következő projektnél pedig az övé a prioritás. Nem normális az emberek iránti hűség, hogy szeretettel és tisztelettel kommunikálok?

HELLO !: Ha valaki hűtlen lenne hozzád, mi lenne a reakciód?

Can Yaman: Nagyon érintett lennék. Hirtelen könnyű módon távoznék az illető életéből. Mert nem vagyok hűtlen vagy tiszteletlen senkivel szemben. Ha az ellenem álló személy így tesz, nem számít, ki az, dühös leszek. Szeretettel közelítem meg az embereket és kinyitom a szívem, ezt cserébe elvárom. Tudja, a teljesítményem valójában egy kicsit összekapcsolódik az érzelmeimmel és a pozitív megközelítéssel, amelyet látok. Gyerekkoromban nagyon szerettem a kosárlabda edzőmet, 30/40 lövéseket dobtam, ha nem tetszik, nem játszanék. Középiskolában szerelmes voltam az angoltanáromba, otthon kompozíciókat írtam, mint egy őrült, és adtam be. A tanár nem hinné, hogy én írtam. Felhívta anyámat, és azt mondta: "Kérjük, ne végezze el gyermeke házi feladatait."

Sikeres voltam minden olyan osztályban, amelynek a tanára tetszett. Most én is ilyen vagyok. Például, ha tetszik a rendező, akkor jobban teljesítek. Nem vagyok az a fajta ember, aki alávetem magam a tekintélynek, de ha szeretem és tisztelem őket, akkor meghallgatom. Ugyanígy kell szeretnem a páromat. Ha arrogáns, sznob ember volt, aki úgy sétált körül, mintha ő lenne a királynő, nem ragadhatnánk meg ezt a harmóniát és sikert, amelyet Demettel értünk el.

HELLO!: 5 évvel ezelőtt a “Gönül İşleri” műsorral léptél be szettbe. Gondolkozol már azon, hogy mi lett volna, ha továbbra is vállalati életet élsz, vagy folytatod a Law-t?

Can Yaman: Igen, egyszer-egyszer belegondolok. Talán sokkal boldogabb életem lett volna. Talán sikeresebb lettem volna a különböző területeken, különböző elégedettségekkel rendelkeztem volna, talán vállalkozó lettem volna, több pénzt szereztem volna. Lehettem volna szabadabb és kellemesebb, mert például nem ismertek meg. Nem lehet tudni, mit hoz az élet. Nem mondom, hogy örülök, hogy elhagytam Law-t és színész lettem; a dicsőség és a hírnév olyan szép és ilyen. Jim Carrey azt mondta: "Remélem, egyszer az embereknek pénzük és hírnevük lehet, és ily módon megértik, hogy nem erre keresnek." Minden munkának megvannak a maga pozitív és negatív oldalai. Ezt nem értheti meg anélkül, hogy megtapasztalná. Most a „Vak esély” című film jutott eszembe. Tudja, hogy Witek a vonat mögött fut, és láthatjuk, hogy életének hátralévő része hogyan alakul a három különböző eredmény alapján. A meghozott döntéseinkkel életünk ugyanúgy megváltoztatja az utat, és csodálkozni, hogy mi várhatott ránk a másik úton, természetes.

HELLO !: Ha nem dolgozol, mit szeretsz csinálni? Hogyan pihensz?

Can Yaman: Klisés lesz, de valóban nem tudsz semmit csinálni, ha van műsorod. Nincs ideje és feltétele sem. Most, hogy nincs például műsor, meghatároztam magamnak a sportcélokat. Olyan mozdulatokat próbálok megtenni, amire nem voltam képes. Bizonyos forgatókönyvekkel társaságban dolgozom harci képességeimmel, és megpróbálom növelni és variálni képességeimet. Megpróbálom azokat a filmeket és műsorokat nézni, amelyeket már régóta halmozok, és hogy őszinte legyek, csak egy kicsit jól szórakozom, és élvezem ezt a szünetet. A jól dolgozó embereknek jól kell szórakozniuk. Mivel az agy nem csak alvással nyugszik, hanem az élvezet. A felmentéshez szocializálódnom és hétköznapivá kell válnom. Ezen kívül nagyon jól szórakozom külföldi utainkon. Olyan eseményeket tapasztaltam, amelyek izgalmat keltenek,

HELLÓ!: Van meghatározása a boldogságra?

Can Yaman: Nincs külön képletem; de szerintem a siker létfontosságú ahhoz, hogy az ember boldognak érezze magát. Nem mondhatod, hogy sikeres leszel, és kockáztatod a mentális és fizikai egészségedet. Az egészséges lét a boldogság egyik feltétele. Szeretteid melletted is nagyon fontos. Egy nemrégiben kiadott interjúban Christiano Ronaldo, aki fiatalon elvesztette az apját, azt mondta: „Nemzetközileg ismert futballista lettem, de apám nem láthatta az elért eredményeimet”, és sírva fakadt. Ezért különleges, hogy megoszthatom elért eredményeit és kudarcait édesanyjával és édesapjával, ebben a vonatkozásban nagyon szerencsés vagyok. A szeretteid melletted vannak, és elég sok időt töltesz olyan emberekkel, akik boldoggá tesznek és jól érzik magukat. Ami nagyon fontos, nem az, hogy mit csinálsz, hanem az, hogy kivel csinálod, nem az, ahol vagy, hanem az, hogy kivel vagy.

HELLO !: Valószínűleg örülsz, ha rajongóidat is boldoggá teszed?

Can Yaman: Azon kívül, amit felsoroltam, úgy gondolom, hogy hobbik elérése, önmagának fejlesztése, valakinek olyan pénzügyi szívesség vagy szívesség megtétele, amely valamilyen módon előnyös lesz számára, mind hozzájárulhat a boldogsághoz. Például Bebekben élek, és minden kiskereskedővel és virágüzlettel beszélgetek. Ha a velük készült képek boldoggá teszik őket (rajongókat), akkor ez nekem nagyon egyszerű dolog, megpróbálom megtenni. Egyszerűvé kell válnunk, hogy boldogok legyünk, ne repüljünk túl magasra. Valójában nem vagyunk igazán összetett lények. Ahogy Gülse Birel mondta: „Az agy 1,5 kg zsír és víz keveréke”, amikor nevet, könnyen boldoggá varázsolja.

HELLO !: Ha Gürse Birsel azt mondta: „Gyere, csatlakozz a Jet Sosyete 3 részéhez”. Megtennéd?

Tud-e Yaman: Ha ez szolgálja a történetet, és ha a menedzsereim, Cüneyt és Ilker jóváhagyják, akkor miért ne? Ilyen dolgokat Hollywoodban végeznek, angolul „Cameo role” vagy „Cameo megjelenés” néven. Nagyon híres főszereplők rövid időre kép vagy hang alapján csatlakoznak filmekhez vagy műsorokhoz. Brad Pitt csatlakozott a “Deadpool 2” -hez, George Clooney például a “Friends” -hez. Én is megtehetném.

HELLO !: Voltál már szerelmes fejjel?

Can Yaman: Nem, a való életben soha nem estem egymás után szerelembe, de a műsorokban igen!

HELLO !: Mit szeretnél látni a legjobban egy nőtől?

Can Yaman: Szép kérdés, hadd gondolkodjak el egy kicsit ... Mindig ilyen típusú kérdésekben küzdök; mert a vélemények idővel változhatnak. Néha, amikor látok valamit, amit azt gondolok, hogy szeretnék egy személyben, a szemben lévő emberben, megértem, hogy valójában egyáltalán nem tetszik. Mondhatom, hogy szeretnék például egy együttérző nőt. De túlzottan ápoló nők találkozhatnak velem, és antipatikusnak találhatom őket. Számomra nagyon változékony a hangulatom napról-napra, ha reggel nem jön a közelembe, jó lesz, de éjszaka nagyon nyugodt leszek. Ha van bemutatóm, előfordulhat, hogy nagyon fáradt vagyok és nagyon elviselhetetlen vagyok, ezekben az időszakokban inkább egy nagyon rendes életet részesíthetek. Mármint azt gondolom, hogy valakit keresek, aki abban a pillanatban el tudja kísérni lelkem ezen igényeit.

HELLÓ !: Tehát soha nem biztos, hogy milyen típusú hangulat és viselkedés vonzana egy nőt?

Can Yaman: Ez nem olyan sok! Nagyon fontos, hogy vidámak, megértőek és képesek legyenek humorozni. De az is feltétel, hogy ne legyél túl férfias és ne maradj nőiesnek, amikor ezeket a vicceket csinálod. Azok a nők, akik férfiként beszélnek, hangos, túlzó cselekedeteikkel nem vonzanak. Nem szeretem azokat a nőket sem, akik elmenekülnek, vagy titokzatosak akarnak lenni. Csípősnek, mérsékeltnek és nem hideg arcúnak kell lenniük. Fontos számomra a nő arckifejezése, aurája, energiája, illata és hangneme. Jó lenne olyan emberrel lenni, aki átalakít engem a legjobb verziómmá. De szeretném megismételni, csak azért írtam le, mert te kérdezted, különben ennek valóban nem lehet egyértelmű leírása.

HELLO !: Megváltoztatna egy nő kedvéért?

Can Yaman: Nagyon önző vagyok a kapcsolatok szempontjából, nem hiszem, hogy megváltoznék. Nem fogok kompromisszumokat kötni a karakteremmel vagy velem kapcsolatban. Nem teszek olyat, ami szomorúvá tesz, csak azért, mert valaki más azt akarja, hogy tegyem. Jelenleg így gondolkodom, de ha lenne egy hosszú távú ember, akit nagyon szerettem, talán ez a mód megváltozik, nem tudom.

HELLO !: Mi a véleményed a romantikus románcokról?

Can Yaman: Bármennyire is normális, ha az emberek ugyanabban az irodában vagy ugyanabban a plázában dolgoznak, szerelmesek, ez normális, ha azok az emberek is szerelmesek, akiknek ugyanaz a szettje van napi órákon át. De legtöbbször azt írják vagy mondják, hogy vannak romantikus románcok, de ezek nem válnak valóra.

HELLO !: Van most valaki az életedben?

Can Yaman: Nincs, hidd el, hogy nincs!

HELLO !: Azt mondják, hogy a Skorpiók mélyen átélik érzelmeiket, veled is így van?

C: Nem vagyok elsajátítva a csillagjegyeket, de egyszer kutattam utána, és kiderült, hogy a hozzám hasonló emberek, akiknek van egy Skorpió jelük és egy Leo emelkedik, megfelelnek ennek a leírásnak. Az érzelmeket tekintve hirtelen fellángolásokkal és éles eszkalációkkal járhat. Amikor igazán boldog vagyok, rossz mozdulattal vagy arroganciával, nagyon gyorsan mérges tudok lenni. De ez nem tart sokáig, gyorsan elfelejtem.

Amikor tapasztalatlan voltam, nagyon aggódnék néhány dolog miatt, aztán lassan megtanultam, hogy ne törődjek vele. Mert általában az, amit X mond Y-ról, inkább véleményt mond X-ről, mintsem Y-ról. Ezért nem igazán veszem személyesnek az emberek mondanivalóját. Megértem, hogy tisztázták magukat és kinevetik. Amit legnehezebben tudtam megtenni, amikor híressé váltam, az az, hogy nem tudom megadni a szükséges választ a tiszteletlen és ésszerűtlen csúfolódásra. Tudom, hogy ha megteszem, akkor én vagyok az, aki eseményt indít, negatívan érint. Éppen ezért megpróbálom lefűzni magam és megpróbálok alázatos hozzáállást tanúsítani.

HELLO !: Bízol a Skorpió megérzéseiben?

Can Yaman : Bízom bennük, de nem engedem, hogy megérzéseim előítéletekké alakuljanak át. Mert olyan ember vagyok, aki gyermekkorom óta küzd az előítéletekkel. Általános iskolában a küllemem miatt igényesnek neveztek, híressé váltam, és az emberek még mindig így hívnak. De akik 15 percig beszélgetnek velem, akik megismernek, mint én. Azt mondják: "Nem vagy olyan, amilyennek látszol, nagyon meleg vagy". Ugyanazokat az előítéleteket érzem néhány rovatvezető és újságíró részéről. Mint Einstein mondta, „nehezebb feltörni az előítéleteket, mint egy atom”. De nagyon képzett vagyok.

HELLÓ! : Mi lenne a legnagyobb öröksége vagy értéke, amelyet meghagyna gyermekeinek?

Can Yaman: Nagyon barátságos apa-fiú kapcsolatom van apámmal. remélem azonos típusú kapcsolatot alakíthatok ki gyermekeimmel.

HELLO !: Szeretne családot alapítani? Vagy ez most távolinak tűnik számodra?

Can Yaman: Nem vagyok zárva ez az ötlet előtt, de ez most nem igazán jut eszembe. Nem tűnik igazán közelinek. Soha nem jutott eszembe: „Eljött a korom, meg kellene házasodnom”. Én sem nyomok rá erre. De holnap találkozhatnék egy ilyen emberrel, annyira megszerethetek, nem tudhatnám, mit hoz az élet.

 

forrás: https://www.canyamanuniverse.com/blog/can-yaman-hello-2019

automata fordítás

Szólj hozzá

Hello CanYaman CanYamanHungary