2020. nov 01.

„titkos” Yaman: a férfi és a színész.

írta: Can Yaman Hungaria Fan
„titkos” Yaman: a férfi és a színész.

Exkluzív interjú a GossipeTv-vel

  

Gyönyörű, hihetetlen fekete szemekkel és összetéveszthetetlen közel-keleti ízzel. Kiről van szó?

Természetesen a Can Yaman , a török színész főhős a TV sorozat Álmodozó - A szárnyak az álom , amely elnéptelenedő Olaszországban és fellobbanó a rajongók szívét már hónapok. A GossipeTv kizárólag néhány nyilatkozatot gyűjtött az Isztambulban, a Bay Yanlis , az Ozge Gurel főszereplésével készült új tévésorozat forgatásán, amelyet a Gold Film készített, és amelyet fő műsoridőben sugároz minden pénteken a Fox Turkey.. Ebben a barátságos beszélgetésben, amely a csillagok éjszakai megfordulásakor zajlott az isztambuli müezzin dalának édes és romantikus hangjain, Can sok érzelmet adott, mielőtt hidat épített volna a lélek felé. Lét pillanatai, amelyekben az életét szavak, tekintetek, elhallgattatások, bármilyen csekély jel mutatják. Története felidézi személyes történetét, a török ​​kultúra értékeit, de annak tudatát is, hogy mi számít az életben a legfontosabbnak. Yaman úgy kezdte ezt a találkozót, hogy a múltjáról beszélt, emlékeztetve arra, hogy amikor Isztambulban az olasz középiskolába járt, volt egy tanára, aki Palermóból érkezett. Cassarà- nak hívták. Ennek a tanárnak egy rokonát megölte a maffia. Nem Cassarà professzor volt az egyetlen szicíliai, aki tanított a Can által látogatott középiskolában, valójában sok más tanár volt Szicíliából.
A beszélgetés során felmerült a Daydreamer főszereplőjének isztambuli nagy szeretete is : „ Bonyolult város, mert 7 dombja van, mint Rómának. Hatalmas város, amelyet nehéz megismerni. Isztambul minden kerülete más városként jelenik meg ”. Can nagy vágya az idegen nyelvek tanulmányozására arra késztette őt, hogy az olasz iskolába járjon. Választása szintén az Oszmán Birodalom történetéből származik : "Többnyelvű és többnemzetiségű birodalom. Ez a kultúra azt jelentette, hogy Isztambulban sok középiskola, sok külföldi iskola van. Ezek egyike az olasz. Sok francia, német, amerikai, angol. Nincs spanyol iskola. Az olasz iskola gyökerei vannak, a XIX .

Azért járt ebbe az iskolába, mert úgy gondolta, hogy a jövőben szakmai kapcsolatban áll majd Olaszországgal?

Ez is. Középiskolában tanultam angolul, és szerettem volna megtanulni egy másik nyelvet, mert a jövőben fontos a nyelvtudás. Nem akartam franciául tanulni, az olasz szimpatikusabbnak tűnt számomra. Ez egy dallamos nyelv.

Gyakran jártál Olaszországban?

Amikor az előkészítő után tanultam, Livornoba mentem, hogy egy családnál maradjak. Egy hónapig maradtam ott, és olasz nyelviskolába jártam. Először egyedül találtam magam 14 évesen.Hogyan találtad magad?Nos, nagyon különös dolog, hogy egy 14 éves gyerek egyedül megy a családdal, barátkozik felnőttekkel, bejárja egész Toszkánát. Aztán visszamentem és középiskolába jártam. Voltak olasz barátaim és professzoraim. Én voltam a legjobb az iskolában. Nekem az elmúlt 100 év legmagasabb átlaga volt. Végül, amikor diplomát szereztem, az átlag 92,57 / 100 volt. Egy sem tudott a közelébe kerülni. Nagyon különleges és jó hallgató voltam. Ez annak köszönhető, hogy nagyon stimuláltam, azonnal megkedveltem az olaszt. Az első iskolai év után már jól megtanultam.

Ön tehát nagyon jó a nyelvekben

...Igen, 10 éve nem beszélek olaszul. Véletlenül olaszul beszélek. Akkoriban mintha olaszosodtam volna. 4 év után megkérdezték tőlem, hol tanultam törökül. Azt hitték, olasz vagyok. Aztán ott volt az iskola igazgatója - aki felismerte és meglátta a készségemet -, aki a már meglévő ösztöndíj mellett pénzjutalmat adott nekem. Az igazgató azt mondta nekem: "Vigye és menjen Olaszországba, válasszon egyetemet, és ott folytassa a tanulmányait". Minden évben én voltam az első, és volt egy ünnepség, ahol ajándékokat adtak a legjobb diákoknak. Minden évben kaptam pénzbeli ajándékot. Nem olyasmit csináltak gyakran. Az igazgató ezt akarta, mert azt akarta, hogy menjek Olaszországba és körbejárjam Olaszországot. Szinte az összes egyetemet meglátogattam: Bologna, Milánó, Trento, Padova.Először a Bolognai Egyetemre mentem, amely Európa legrégebbi. Aztán elmentem Padovába és Trentoba, ami nagyon tetszett. Egy-két napot elmentem, a szállókban szálltam meg, majd vonattal folytattam utamat. Végül egy török ​​egyetemen fejeztem be tanulmányaimat. Ennek oka az volt, hogy apám cége csődbe ment. Nagyon sok pénze volt, de aztán mindent elveszített, amikor 14 éves voltam. Vámtiszt volt. Azt akarta, hogy ügyvéd legyek, mert mivel vámtiszt volt, mindig olyan környezettel kellett megküzdenie, ahol sok törvény volt. Azt mondta nekem, hogy az ügyvéd útját követve szilárd szakmám lehet. Meggyőzött, anélkül, hogy erőltetett volna. Olaszországban 3 év és két év szükséges jogi diplomához. Törökországban, ahelyett, hogy 4. Ha a szakmai évek összeadódnak, Olaszországban körülbelül 10 évbe telik, mire a területen dolgozik. Törökországban kevesebb. Ezért végül itt érettségiztem.

Dolgozott a Price Waterhouse & Coopersnél?

Igen, rövid ideig. Az isztambuli irodában dolgoztam. Aki Isztambulban él, soha nem hagyhatja el.

Inkább töröknek érzi magát vagy inkább világ polgárának?

Világpolgárnak érzem magam. De imádom Isztambult. Az a tény, hogy szeretem, nem jelenti azt, hogy én sem érzem magam világpolgárnak. Mindenki, aki ide jár, szereti Isztambult.

A Daydreamer nagyon fontos társadalmi értékkel bír, és a sorozatban ábrázolt különböző isztambuli helyszínek maguk lesznek a főszereplők

...Igen, valójában nagyon nehéz dolog. Sorozatom mindig is modern sorozat volt. Törökországban a sorozat általában nem a világot, hanem Törökország valamely részének helyi kultúráját képviseli. Másrészről a Daydreamer a török és a kortárs török karakterek modern nyelvét képviseli , így ez különös volt itt és a világon egyaránt.

Mi maradt a Can Divit karakterből?

Szeretem a karaktert. Hiányzol. Különös, más karakter. Még soha nem láttam ilyet. Szerencsés volt, hogy ilyen szerepet játszottam. Ezt a figurát közösen hoztuk létre, akárcsak az öltözködését, a kiegészítőket. Eleinte magam vettem őket. Sokat költöttünk arra, hogy „anyagot” kapjunk. Aztán amikor igazi divat alakult ki a Can Divit körül, megérkezett az összes márka. Mindenki szponzor akart lenni. Ez bizonyítja a sorozat magas minőségét. Amikor valami jó, mindenki veled akar lenni. De amikor nem működik, nem adnak semmit. Egyszerű.

Voltál valamilyen divatház ajánlása?

Megállapodásunk van a Tudorszal, de egy olasz márkával még nem. Szeretném megtenni. A török ​​megállapodás lehetővé teszi számomra, hogy más márkákkal is megállapodjak.

Melyik sorozatot részesíti előnyben Bay Yanlis és Daydreamer között?

Álmodozó mindig különleges lesz és az is marad számomra. Bay Yanlis is, hiszen nagyszerű és fontos sorozat. Az a karakter, akit most játszok, olyan tulajdonságokkal bír, amelyeket nagyon szeretek. Remek ízléssel cselekszem. Inkább megszabadított a Can Divit-től. Mert Can Divit-szel kapcsolatban voltak korlátozásaim. A forgatókönyvben nem voltam ennyire szabad. Néha a forgatókönyv arra kényszerít, hogy egy bizonyos módon cselekedj, mert a jelenet nem engedi, hogy sokat improvizálj. Míg ebben a karakterben többet improvizálunk. Ez a nagyobb szabadság miatt kevésbé érzem magam kapcsolatban. Például a nyelvben, valamint a viselkedésben. Ha most majommal a vállamon jönnék be, senki nem mondaná, hogy ez furcsa dolog, mert sok színű karakter, nem kényszerítve valami nagyon határozottra. Természetesen Daydreamer - Az álom szárnyai mindig különlegesek lesznek számomra, és nem titkolom, hogy nosztalgikus csík van részemről. De most Bay Yanlis-szel a színész szempontjából szabadabbnak és vadabbnak érzem magam.

 

Milyen jövőbeli projektjei lesznek?

Még túl korai beszélni a jövőbeli projektekről, mert arra koncentrálok, amit most csinálok. De ki tudja a jövőben, talán Olaszországba jövök.

Lehetséges-e együttműködés Ferzan Ozpetek-kel?

Természetesen mindig a Whatsapp-on beszélgetünk, hívjuk magunkat. Mindketten szeretnénk együtt csinálni valamit, megismerni egymást. Még nincs név és egy adott projekt, de az akarat megvan.

Hol látja magát 10 év múlva?

A színészi lét nagyszerű dolog, hogy nyitott vagyok mindenre, a lehetőségekre, és ez izgat, mert nem tudsz semmit biztosan. Ez mindig több motivációt ad nekem. Tegyük fel, hogy engem éppen az a tény motivál, hogy nem tudom .

Elhagyná a romantikus vígjáték műfaját, hogy nagyobb kihívásokkal teli filmekkel, drámákkal vagy történelmi filmekkel versenyezzen?

Ez egy olyan hiba, amelybe sok színész beleesik. Amikor egy dolgot tesznek és népszerűvé válnak, mint ahogy azt a Daydreamerrel tettem nemzetközi szinten, megpróbálnak szerepet cserélni.
De miért hagyja abba a munka típusát, hogy most valami újat keressen? Mert? Miért nem folytatja?
30 évesen jobban érzem magam, amikor ilyen szerepeket játszok. 40 éves koromban nem leszek feltétlenül képes romantikus vígjátékokra; érettebb kor. Abban az időben több akció- vagy történelmi filmet fogok készíteni. Röviden, különböző szerepek. Például Hugh Grant vagy Julia Roberts főleg romantikus vígjátékokat készített. Ikonikussá váltak. Törökországban kevesen vannak, romantikus vígjátékokkal válnak sztárokká, aztán már nem csinálják, mintha kevésbé értékes termékek lennének. Nem hinném, mert a romantikus vígjáték is értékes dolog, nehéz, egyáltalán nem könnyű. Különböző tulajdonságokat és erőfeszítéseket igényel.

Ki az a színész, akit inspirál?

Brad Pitt, Mel Gibson és Johnny Depp a stílusért. Ez a három színész mindig inspirált.

Mikor került a színészet az életedbe?

Akkor történt velem, amikor ügyvéd voltam. Rájöttem, hogy nem akarok ügyvéd lenni. Túl sok energiám volt ahhoz, hogy elengedjem. A Price Waterhouse & Coopernél az egyesülések, felvásárlások és adózás területén kezdtem. Tehát társasági jogot folytattam. Nyitott voltam azonban mindenre. Ügyvédnek lenni unatkoztam. Karakterként olyan ember vagyok, aki gyakran unatkozik. Amikor ez megtörténik, végül elmegyek. Soha nem szabad unatkoznom. Nem akarom tudni, mit fogok csinálni 10 év múlva, mert a gondolkodás ez unatkozik, sőt. Nyitott akarok lenni. Nem akarom tudni. Szeretném meglepni magam, üdvözölni azt, amit az élet még akaratlanul is meg fog hozni.

Divit in Daydreamer is megkérdezi Sanemet, hogy el akarja-e fogadni azokat a meglepetéseket, amelyeket az élet hoz neki

...Can Divit sok Can Yaman cuccot tartalmaz. Színészként sokat adok magamból az általam játszott karakterekhez. Ez improvizációt jelent. A karakter más módon alakul át, mint a forgatókönyvben.

Faruk Turgut a filmproducer, aki leginkább hitt benned. Mit gondol róla?

Szerintem minden tőle telhetőt. Úgy látom, hogy apa , nagyon intelligens ember, olyan ember, akinek vannak értékei. Ad mindenkinek, aki megérdemli; igaz és vitéz ember.
Hová visz a szíved?A forgatáson.

Egy korábbi interjúban kijelentette, hogy amikor levágja a haját, azt jótékonysági szervezetnek ajánlja fel

Feladtuk ezt az ötletet, mert az emberek megalomán dologként fogták fel. Az emberek kritizálták a kezdeményezést. Az emberek mindig keresnek valamit, amit kritizálni lehet. Még akkor is, ha pozitív módon teszed, az emberek negatívan látják.

Támogatsz valamilyen jótékonysági szervezetet?

Igen, de nem tudom megmondani, melyiket.( Can valószínűleg nem akarja tudtára adni az embereknek, melyik jótékonysági szervezeteket támogatja, mert a jótékonykodást érte végzik, de nem ezt mondják, szerk. )

Szeretne egy jótékonysági kampány ajánlása lenni, vagy egy humanitárius szervezet nagykövete lenni?

Igen miért ne? De amikor ilyesmit csinálsz, az emberek mindig egy csúnya dolgot keresnek, amit mondasz. Nagyon óvatosnak kell lenned. Az emberiséggel csinálod, de az emberek „eltérítik”, meghamisítják. És ez elég veszélyes. Ezért olyan szakmai dolognak kell lennie, amelyben bíznia kell, és védettnek kell lennie. Ha úgy érzem, hogy megvédenek, akkor az okot adom. Egyébként mindig káosz. Kerülnöm kell a káoszt. Utálom a kaotikus helyzeteket.

Milyen zenét szeretsz a legjobban?

Szeretem a nagyon nagy darabokat, ahol vannak olasz, spanyol, angol, török ​​dalok. Mindig jobban szeretem a remix dalokat.

Mi a kedvenc dalod?

Az élet változatosság. Amikor 50-szer meghallgatok egy dalt, akkor már nem hallgatom meg. Tetszik a régi zene megújult változata. Vannak zenekarok, amelyek átdolgozzák a dalokat, és ösztönzőbbé teszik őket, mint az eredeti. És ez megfiatalítja a dalt. Például egy nehéz darabot, átdolgozzák és átalakítják valami kevésbé régivé. Fontos, hogy nyitott legyünk ezekre a hírekre.
121054952_119117059957802_2936432894723288817_n.png

 

Szeret utazni?

Igen, de nekem nehéz ezt megtenni. Azért is, mert nagyon elfoglalt vagyok. Ha ismeretlen ember lennék, többet utaznék. Tulajdonképpen már régóta nem tehetek kedvtelési kirándulást.

Mi a kapcsolatod a sikerrel? Ön most nemzetközi jelenséggé vált

....Nem tartom magam nemzetközi jelenségnek. Ezt csak el akarom felejteni. A dolgok ismerete és emlékezése boldogtalanságot okoz. Igyekszem normális emberként élni. Nem mintha felébrednék és azt mondanám, hogy jelenség vagyok. Felébredek és elfelejtem. Elfelejtem, amikor mozgok, elfelejtem, amikor utazom, elfelejtem, amikor ide jövök. Szeretek megfeledkezni magamról. De emlékeznem kell rá, amikor szükség van rá, amikor nincs rá szükség, inkább elfelejtem.

Hogyan érzi ennek a pillanatnak a népszerűségét?

A legjobb dolog ebben a pillanatban az, hogy az emberek szeretnek engem, és ez a szeretet nagyon érzelmes dolog. Tisztán tudni, hogy szeretnek. És amikor látom, hogy az emberek pólókkal jönnek hozzám a képemmel, megértem, hogy nem azért csinálják, mert híres vagyok, hanem azért, mert szeretnek. Rajongóim ebben a kérdésben nagyon fanatikusak. Ez mánia, nagyon sajátos dolog, és ez engem megmozgat, nagyon izgat.

Mit gondol arról, hogy Olaszországban fagylaltot szenteltek neked?

Nem ez az első alkalom. Spanyolországban egy hölgy az egész házat színesítette a fényképemmel. Én azonban pozitív, megindító és izgalmas dolognak látom; ez őrület. De nem ez az első alkalom. Ez már 2 éve megtörténik. De az emberek most észreveszik. Láttam, de amikor megosztottam, az emberek azt hitték, ez hazugság. Most már nem osztom meg. Feladtam. Röviden, új dolog másoknak, de nekem nem.

Milyen kapcsolata van a közösségi hálózatokkal?

Szeretek kommunikálni, de mindig óvatosnak kell lenni. Mert, mint mondtam, hajlamosak a hamisításra. Egy dolgot mondasz, és ez rosszul van bemutatva. Tehát óvatosnak kell lennie. A számlákat azonban személyesen kezelem.

Miért nem vagy már a Facebookon?

7 éve nem vagyok a Facebookon. Nekem elég az Instagram.

Milyen kapcsolatod van a gyűlölködőkkel?

Nincs kapcsolat. Kapcsolatban vannak velem. A gyűlölők azok, akik titokban imádnak. Tehát amikor meglátom őket, megnevettet és mosolygok. A gyűlölködők saját komplexusaik tükröződnek.
Valamikor ezelőtt vita alakult ki egy félmeztelen fotó miatt, amelyen Nápolyban napozik. Az Instagram cenzúrázta, de aztán újra megjelent
….Ez olyasmi, amely szótlanul hagy, felesleges kommentálni. ( Néha a közösségi hálózatok szigorú szabályai olyan képek cenzúráját írják elő, amelyeket az interneten kívül nem is vesznek figyelembe panasz esetén, szerk. )

Hogyan élte meg a karantén napjait?

Egyedül voltam otthon. Napi két órát edzettem, és megpróbáltam megtanulni spanyolul. Olvastam és néztem ibériai tévésorozatokat, vagy spanyol felirattal. Olaszul is csináltam. Aztán tangóval táncoltam anyukámmal. Három hónapig táncoltunk, és sokat tanultam. Megpróbáltam néhány dobot is megtanulni, de még nem vagyok képes lejátszani. Visszatérve a készletre, nincs időm arra, hogy ezt a hobbit folytassam.

 

Nem félt a pandémiától?

Otthon voltam, szóval nem. A félelem nem olyan érzés, amit nagyon megszoktam. Nem magam miatt aggódtam, hanem a világért. 2020 katasztrófa volt. A járvány mellett Kobe Bryant halála is történt. Szörnyű.

Melyek a kedvenc irodalmi műfajaid?

Tetszik Bukowski, Nietzsche, Schopenauer. Az utolsó könyv, amit olvastam, Ferzan Ozpetek 'Gyere leheletlenül'.

A következő könyv, amelyet el akar olvasni?

Vannak könyvek, amelyeket a rajongók hoznak nekem spanyolul és olaszul. Ha lesz időm, minden bizonnyal ezeken a nyelveken fogok olvasni műveket. A katonaság alatt sok Ahmet Umit akciókönyvét olvastam. Anya mindig hozott nekem köteteket, és a huzat alatt sok időm volt.

Hogyan élte meg ezt az élményt?

A többi elvtárs mind megdöbbent, amikor megláttak, nekik is más élmény volt. Jó élmény biztos. Számomra a megtisztulás időszaka volt, gondolkodni, elmélkedni és szemlélődni. Hónapokig éltem különböző emberekkel, akiket életemben soha nem láttam. Színészként is hasznos volt megfigyelni a többi elvtársat.
.

Ha hazaér, otthagyhatja a színészt az ajtón, és csak Can-t engedheti be a házba?

.
Más emberek nem engedik elfelejteni, hogy Can Yaman vagyok. Mert az emberek mindig emlékeztetnek. Amikor elmegyek egy helyre, az emberek megvadulnak. A ház az egyetlen hely, ahol csak Can vagyok, a ház szent.
.
.
Megjelent 2020. szeptember 21
.
.
forrás: https://www.gossipetv.com/can-yaman-segreto-luomo-e-lattore-intervista-esclusiva-a-gossipetv-494101
.
automata fordítás
Szólj hozzá

2020 CanYaman CanYamanHungary