2020. okt 11.

Can Yaman a Verissimo

írta: Can Yaman Hungaria Fan
Can Yaman a Verissimo

 A teljes video itt megtekinthető.  

cc190b6bd6e6693f33294c7a13ac3a6b_d49afe6e3b4eb7cadfe308837303ec67.jpgSylvia: Hogy vagy?

Can: Nagyon jól

Sylvia: Szereted Olaszországot?

Can: Igen, nagyon kedvelem Olaszországot.

Sylvia: Régóta vár rád az olasz közvélemény.

Can: Igen sajnos nagyon csend van mert senki sincs ott.

Sylvia: Te hogyan éled meg ezt a helyzetet az országodban?

Can: 3 hónappal ezelőtt már a forgatáson voltam, így 9-kor ébredtem, és éjfélig dolgoztunk, talán még több időbe telt, és most, hogy vége, itt vagyok, lássuk, mit fogok csinálni ..

Sylvia: Érzed ezt a ragaszkodást?

Can: Igen, annak ellenére, hogy 100 % tiszta szeretet és ragaszkodás van bennem, az emberek nem azért jönnek hozzám, hogy fényképezzenek, csak azért, mert híres vagyok, nagyon szeretik, tisztelik és nézik a munkám, és ez nagyon bátorít ..3 évvel ezelőtt nem sokkal jobban érzékeltem, és izgatottá tesz, így mindig igyekszem elérhető lenni számukra, amikor a tömeget alkotják, tetszik és megyek köszönteni őket.

Sylvia: Szeretnétek később újra figyelni egymásra, vagy nem akartok?

Can: Mindig profi szemszögből nézem az epizódokat, de nem szoktam magamat látni.

Sylvia: Milyen gyerek voltál?

Can: Megszülettem, ahah  A nagymamámmal születtem és nevelkedtem, aki vigyáz rám, amíg a szüleim dolgoznak, mert nehézségeink voltak.

Can: 3 év után anyám elkezdett dolgozni a városban, ezért gyakran utaztam, és a másik nagymamánál laktam. Nehéz dolgom volt, és 10 évesen apukám elkezdett jól keresni, és jól voltunk.14 évesen úgy döntöttem, hogy olasz gimnáziumba megyek, és apám munkája elkezdett romlani, és kockáztattam, hogy állami iskolába járjak, ezért ösztöndíjat nyertem, mivel én voltam az első legjobb diák, mivel tehetséges vagyok a nyelvekben, és már tudtam, hogyan hogy jól mondjam, most már 10 éve nem beszélek róla.

Ez az ösztöndíj megmentette az életemet, azért a 5 évért, amiért apám nem nyert, anyám feltekerte a tarsolyát, én pedig tanultam. Tavaly újabb ösztöndíjat nyertem az USA-nak. Kosárlabdával újabb jogi ösztöndíjat nyertem. 4 év telt el így, és elkezdtem ügyvéd lenni.

Sylvia: Ügyvédként dolgoztál, mielőtt színész lettél?

Can: Igen, egy évet gyakornoskodtam, majd ügyvédként kezdtem dolgozni egy nemzetközi cégnél, és 6 hónap után unatkoztam, mert hiperaktív voltam. Elmentem nyaralni Bodrumba, ahol találkoztam a menedzsereimmel, és elkezdtek színészi leckéket adni, és így megváltozott az életem.

Sylvia: Milyen volt az első örökbefogadása ennek az új szakmának?

Can: Nagyon csendes ember vagyok, nagyon örülök az új helyzeteknek. Tanulmányozás közben megtanultam irányítani az érzelmeimet. Amikor elkezdtem színészkedni, izgatott voltam, de emlékszem az első napra a forgatás során, és nagyon nyugodt voltam.

Sylvia: A szüleid boldogok az életeddel?

Can: Igen, az apám csendes ember, mindent elfogad, mert bízik bennem. Anyukám mindig jobban aggódik, mint minden anyuka, most 30 éves, túl van minden aggodalmon, anyám tangót tanított, 3 éve táncol, így az új sorozatomban, Mr. Baj, ami véget ért Nemrég, a hetedik epizódban táncoltunk a párommal.

Sylvia: Megbántad, hogy levágattad a hajad katonai szolgálatért?

Can: nem, megnövesztettem a hajam Divit karakternek, de már gondoltam rá, hogy levágom a következő karakterre, akit játszanék, szeretek átalakulni  és meglepődni.

Sylvia: Amikor beléptél a katonai szolgálatba, már híres voltál?

Can: Igen.

Sylvia: Hogyan köszöntöttek a kollégáid?

Can: Kicsit megdöbbentek, amikor megláttak. Nagyon jól ment, mert ott éltem a lehetőséggel, hogy találkozzak olyan emberekkel, akikkel sosem képzeltem, hogy életemben találkozom, és volt időm gondolkodni, kitisztítani az elmémet és más nagyon különböző embereket látni. Mivel vannak ott emberek, akik Törökországból származnak ezért sok érdekes emberrel találkozol. De az érzés kölcsönös volt.

Nem álmodom sokat, a napnak élek, stresszel, hogy a múltra vagy a jövőre gondolok, próbálom elkerülni, hogy ne gondolkodjak, álmodjak, inkább hamarabb döntök, mint álmodom. Nagyon alapos vagyok, nem is gondolok a holnapra.

Sylvia: Can Divit kicsit hasonlít rád?

Can: Igen, minden hősömnek van valamije tőlem, imádom a karaktereket átalakítani a forgatókönyv megváltoztatásával, még Mr. Rossz-ról hoztam létre egy olyan karaktert, aki hasonlít rám.

Sylvia: Összebarátkoztál Demmel?

Can: Igen, barátok. Ő nagyon fontos nekem, mindig ezt mondom és ismétlem. Sok mindenre megtanított és sok kifejezést adott nekem, a színészetem nagyon természetes.

Sylvia: Ez az első alkalom, hogy vele dolgozol?

Can: Igen, remélem, újra vele fogok dolgozni.

Sylvia: Tudom, hogy Rómában találkoztál Ferzan Ozpekkel. Lesz projekt? Can: Amikor először találkoztunk, nagyon szép volt, beszéltem vele a WhatsAppon, ezúttal megtaláltuk a lehetőséget, hogy találkozzunk, és reméljük, hogy tudunk együtt valamit csinálni, látjátok.

Sylvia: Egy közös film?

Can: Igen, együtt mozizunk, remélhetőleg látjuk, nem tudjuk. Korai még tenni valamit, de a szándék jelen van.

Sylvia: Can szerelmes?

Can: Most már nem, szabad vagyok.

Sylvia: Agglegény? De szeretnél barátnőd lenni vagy jól vagy egyedül?

Can: Igen, bárcsak ne tenném? Ezeket a dolgokat nem lehet eltervezni, meglátjuk, mindig nyitott vagyok arra, amit az élet hoz, ha terveztem is, meglep az élet, várni fogok.

Sylvia: Sokszor szerettél már bele az életedbe?

Can: Ez egy veszélyes kérdés. Szerelmes leszek mindenbe, amit csinálok, ha valakivel vagyok, az azt jelenti, hogy szerelmes vagyok, különben hogyan maradhatnánk együtt? Szerelmes vagyok a munkámba amikor forgatok egy epizódot, 10 x megnézem, mert egy dolog kudarcát nem tolerálom. Maximalista vagyok, amikor csinálok valamit, azért csinálom, mert szeretem. A szeretet fontos. A szerelem az az érzés, ami motivál téged.

Sylvia: Apa akarsz lenni valamikor?

Sylvia: Gondolkodsz ezen?

Can: Természetesen.

Ahogy már mondtam, nem hiszem. Nem hiszem. Miért kellene gondolkodnom? Úgy élek, ha azt hiszem, hogy bonyolítom a dolgokat és utána cselekszem a színész jó dolog az hogy nem tudom mi lesz 10 év múlva nem tudom mit fogok csinálni imádom nem tudom, tudom. Hagytam magam meglepődni. 3 évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy eljövök ide! Az életre bízod és jönnek a dolgok.

 Sylvia: Nagyon jól beszélsz olaszul. Tökéletes olasz interjút készítettél.

Can: Köszönöm, 10 évvel ezelőtt sokkal jobban voltam, megkérdezték, hol tanultam törökül. Most nem vagyok valami jó véleményem szerint, néha próbálok emlékezni a szavakra, de jönnek hozzám.

Sylvia: Boldog ember vagy?

Can: Nagyon boldog ember vagyok.

Fordítás TRANSLATER-rel·Az eredeti megtekintése· A fordítás értékelése <a

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Ed è finalmente arrivato il momento che stavate aspettando: ora a #Verissimo uno degli attori più amati del momento... Can Yaman �� @canyaman

Verissimo (@verissimotv) által megosztott bejegyzés,

Szólj hozzá

italy verissimo CanYaman