2020. okt 20.

Ki az a Can Yaman?

írta: Can Yaman Hungaria Fan
Ki az a Can Yaman?

canyaman-y323stil-750x375-c.jpgCan Yaman 1989. november 8-án született Isztambulban. Török tévésorozat színész.

Név:  Can Yaman
Születési idő:  1989. november 8.
Születési hely: İstanbul
Magasság:  1,83 m.
Súly:   70 kg
Csillagjegy:  skorpió
Szemszín:  Barna
Hajszín: Sötétbarna
Anya:  Güldem Yaman
Apa: Güven Yaman
Testvérek:  Egyke
Instagram: https://www.instagram.com/canyaman/
Háziállatok: Van egy kutya.

canyaman-bayyanlis-y23a.jpg

Család:   Can Yaman eredetileg jugoszláv származású és családjának egyetlen gyermeke. Emellett Fuat Yaman futballista és edző unokaöccse. „Apám oldalán jugoszláv bevándorló, nagymamám macedón, nagyapám pedig Szkopje Pristinából származik. Albánul beszélnek egymás között, de soha nem tanítottak meg minket. Apám egész oldala szőke és kék szemű, de csak apámnak van barna és mogyoró szeme. Anyám oldala kissé szétszórt azokon a helyeken, ahol élnek. Isztambulban nincs sok anyai rokonunk, az egész család külföldön él. "

Gyermekkori évek:  Szerető és boldog családban nőtt fel. - A szüleim ötéves koromban különváltak, de úgy nőttem fel, hogy soha nem éreztem, hogy külön lennének. Ezért neveltkedtem fel szeretettel. Gyerek voltam,  mindig a boldogságomra figyeltek. Anyám nagyon fegyelmezett ember. Apám kényelmesebb természetű.

Oktatási élet: Első helyen végzett az Olasz Középiskolában. A Yeditepe Egyetem jogi karán végzett. Színészképzést kapott a Cüneyt Sayıl-től.

Hogyan kezdett el tevékenykedni? 2012-ben kitüntetéssel végezte el az egyetemet. Érettségi után hat hónapig ügyvédként dolgozott a PriceWaterhouseCoopers nevű világhírű vállalati cégnél 1 év kötelező szakmai gyakorlaton. A színészi órákat hobbiként vette fel. „Amikor egyetemre jártam, voltak, akik azt mondták:„ Miért tanulsz jogot, légy színész ”. Ügyvédi munka közben nőtt azok száma, akik azt mondták, miért dolgozol ügyvédként. Miután ügyvéd lettem, színész is lettem, ez az én történetem. Mivel nyitott vagyok az újításokra, nem volt nehéz eldönteni. A színészkedés élvezetesebb volt, mint az ügyvédi tevékenység. Miután találkoztam İlker Bilgivel és Cüneyt Sayıl-lel, a „Gönül İşleri” tévésorozatba kerültem. ”

A színészet első lépése:  Televíziós kalandját a „Bedir Kocadağ” karakterrel kezdte, akit 2014-ben a „Gönül İşleri” sorozatban játszott.

Melyik projekttel tűnt ki?  A „Yalın Aras” karakterével hívta fel a figyelmet, amelyet az „Inadina Aşk” sorozatban ábrázolt.

Személyiségjegyek:  Makacs, határozott, mentálisan ellenálló. - Apám részéről albán vénáim vannak. Nyugodt vagyok, és humorral állok hozzá a dolgokhoz. Ugyanakkor szorgalmas ember vagyok, aki ismeri a felelősséget. Bár szeretetben nevelkedtem, soha nem voltam elkényeztetve. Amikor munkát kezdek, komolyan veszem, és a végéig megpróbálom fejleszteni magam, és addig dolgozom, amíg nagyon jó nem leszek.

Szociális:  Szeret beszélgetni is, ezért olyan helyeket kedvel, ahol éjjel kimenve beszélgethet.

Gondolkodásmód : táplálja a lelkét, tereket teremtve magának, hogy meghallgassa önmagát. „Folyamatosan olyan munkát végzünk, amely fejleszti és formálja az érzelmeket. Lehet, hogy ugyanazon a napon sok érzelmű jelenetet kell leforgatnunk. Ez fáradtságot okozhat belső világában. Ezért időről időre csendes és magányos pillanatokat hozok létre magamnak. Nekem ez passzol a leginkább. Szeretném, ha magánéletem az enyém maradna. Bár nem fektetek sok erőfeszítést a titoktartásba. Nem szeretném, ha hirdetési anyagokat hoznék létre a partnerségekből, és eltorzítanám a kapcsolatokat. "

Milyen ember a forgatáson? Can, amikor dolgozik 17 órát dolgozik a forgatáson, 3 órás alvással, nem panaszkodik emiatt, szereti, amit csinál. „Számomra a forgatáson nagyon fontos a béke és a nagy energia, ennek eredményeként olyanok vagyunk, mint egy család, egy csapat, akivel napi 15-16 órát vagyunk együtt, lehetnek kellemetlen pillanatok, lehetnek feszült pillanatok, mindenki békés, mosolyog, a csapat nagy energiával dolgozik. nagyon fontos."

canyaman-bayyanlis-y23_1.jpg

Akit csodál : Csodálja Kıvanç Tatlıtuğ-t. „Azt mondják nekem, hogy hasonlítom magát Kıvanç-hoz ”. Csak haladok Kıvanç mellett. minden munkáját figyelem. Nagyszerű példát veszek, nagyon szeretem. Nem tudom összehasonlítani magam Kıvanç -al. "

A szerelem pillanta:  „Amikor szerelmes vagyok, semmi külsődleges dolgot nem tapasztalok, és a másikra rávetítem a valóságot, amit tapasztalok. Azt hiszem, ez a jegyem jellemzője (Skorpió vagyok.) Időről időre féltékenynek érzem magam, mint mindenki más. Szomorúság és egyéb negatív érzések egyaránt. Aztán azt mondom, hogy nem vagyok ilyen, de annál inkább rajta kapom magam ezekkel az érzésekkel. "

Életkép: Nincs olyan szerkezete, amely negatív érzéseket tartalmazna, mint például a kilátástalanság és a pesszimizmus. Kicsit elvarázsolva is látja önmagát, és úgy véli, hogy az általa elkezdett dolgoknak nem lesz rossz vége. - Ha nem történik semmi, mindig azt mondom, hogy jobb lesz. Nem szeretek inkább bulvár lenni. Szerintem meg kell érdemelnie a kemény munkát és a szórakozást. Ha nem dolgozom, szórakozom, lemerítem, elvonom a figyelmemet, energiát gyűjtök. Szeretem a csevegést, a nevetést és a barátaimmal és a családommal való beszélgetést. Van egy produkció, amely sok megfigyelést tesz. Így táplálom magam. Már olyan dolgokat csinálok, amiket mindenki csinál, például filmeket nézek, könyveket olvasok, zenét hallgatok. Nem vagyok a szokások rabja. Valójában, ha rájövök, hogy valami megszokást jelent számomra, akkor abbahagyom. Az embereknek bizonyos időszakai vannak; Olyan ember vagyok, aki azoknak az időknek megfelelően alakította és fegyelmezte magát. 180 fokkal meg tudom változtatni magam, és terveket és alakzatokat rajzolhatok a célnak megfelelően. "

Véleménye az üzleti életről:  Úgy gondolja, hogy munkája megköveteli a különböző szerepek és képek megszokását. „A mi feladatunk megváltozni és megszokni. Különböző identitások viselése és érzése. Önként jelentkeztem egy ilyen változásra és képre. A projektekben a kiegészítők, a haj, a szakáll, a tetoválás volt minden ötletem, meggyőztem csapatomat és igazgatómat, és ebben az irányban kezdtem el dolgozni. Valaki nem kényszerített. Mindig ügyeltem arra, hogy minden szerepemben más képpel jelenjek meg a közönség előtt, ebben az értelemben mindig nem voltam hajlandó könnyedén menni és megismételni magam. Úgy gondolom, hogy a mai napig minden szerepemet megadtam, és minden egyes szerepléssel jól sikerült. Mostantól nem az a célom, hogy csalódást okozzak a bizalomban. Ha lehetséges, olyan céljaim vannak, hogy részt vegyek külföldi projektekben, Bollywoodban, Hollywoodban. "

Karrierterv: Gönül İşleri óta gondosan átgondolja az összes ajánlatot, menedzsereivel, anyjával és apjával együtt. „A projekt kiválasztásakor mind a sorozatban animálandó karakter, mind a sorozat tárgya és nyelve nagyon hatékony a döntéshozatali folyamatban. Az egyik legnagyobb ok, amiért az „Early Bird” -t részesítjük előnyben, az, hogy bízom a forgatókönyvben és a csapatban, akivel együtt fogok dolgozni. 5 projektnél mindig teljesen más képpel és jellemmel jelentkezem a közönség előtt. Boldog vagyok, mindannyian nagyon szeretik őket. Filmet is szeretnék készíteni. Még sok ajánlat van bel- és külföldről egyaránt. A filmek elkészítéséhez azonban időre van szükség. Mivel négy éve nem sikerült ilyen hiányt leküzdenem, egyelőre nem tudjuk értékelni az ajánlatokat. De én is szeretnék a nagy képernyőn lenni. "

Jövőbeli álom : Túl sok olyan név van, amelyet Törökországban és külföldön szeretne dolgozni. „Legtöbbször a világ legjobb rendezőinek legjobb filmjei voltak az első filmjeik. Talán ennek az lehet az oka, hogy nagyon önzetlenül, nagyon óvatosan és nagy lelkesedéssel dolgoznak azon, hogy valami nagyon értékeset terjesszenek elő hivatásuk kezdetén. Először is részt vehetek valakinek a filmjében. "

Példakép:  Színészként szereti Brad Pittet. Minden filmjét megnézte, és időről időre ihletet kap. Minden filmben szereti Christian Bale fizikai változását is. - Nagyon szeretem Mel Gibson színészi játékát is. Különösen e három név projektjeit követem. A sportolók között Michael Jordanet kosárlabdában, Cristiano Ronaldót a kemény munka és Anthony Joshua bokszban számolhatom.

A nők vonzerejének kritériuma:  Szereti azokat a nőket, akiknek karizmája van, egyedi és elegáns. „Rám sem vonatkozik az a koncepció, hogy a világ„ gyönyörű nőként ”stencilezett. Lenyűgöznek azok a nők, akik világnézetűek, tudással és ötletekkel rendelkeznek, és van kedvük változtatni a helyükön. Együttérző, mosolygós, humoros nők vonzzák a figyelmemet. De viccelődés közben hölgynek kell maradni. Csípősnek, mérsékeltnek kell lennie, kifejezése, aurája, energiája, illata és hangtónusa nagyon fontos. Ugyanakkor az életemben élő embernek a legjobb énemmé kell változtatnia. "

Hogyan tartja formáját? Gyermekkora óta számos sport érdekli, és egészségesen is táplálkozik. - Nem tudok elképzelni egy életet sport nélkül. Különösen szeretem a természeti sportokat. Nem fogok tudni konkrét táplálkozási tippet adni, mert még soha nem követtem ennyi gramm húsnak és gramm szénhidrátnak nevezett diétát. Van olyan produkció, amely szereti az otthoni főzést és általában egészséges étrendet tart. Csak azt tudom mondani, hogy bármit is eszek, az megfeleljen az ízlésemnek, az olajnak sóízűnek kell lennie. Nem szeretek valami ízetlen dolgot fogyasztani, pedig nagyon hasznos. "

canyaman-yk23a.jpg

Mit nem tolerál? Nem tudja elviselni azokat, akik bosszantó cselekedeteket hajtanak végre, arrogáns és tisztátalan embereket. "Amit az utóbbi időben a legjobban idegesítettem, az az, hogy amikor zsúfolt asztalnál vagyok vagy eszünk, az emberek a telefonjukat ellenőrzik."

Kapcsolat a természettel: Amikor egy másik városba vagy országba megy, hiányzik Isztambul nagy részéből a Boszporuszra nyíló kilátás, és visszatér. Ő is igazi állatbarát, és imád etetni az utcai állatokat. „A boldog idő kedvéért néha elegendő még az isztambuli gyönyörű kilátás előtt ülni. Amit a legjobban szívesen csinálok Isztambulban; Beszélgetés kedves barátaimmal egy kedves asztalnál a Boszporusz túloldalán. "

Mit csinál otthon?   Könyveket olvas színészetről és külföldi filmeket néz. Szabadidejében inkább szórakozik, mivel szerinte annak szabadulnia kell. Jól áll a konyhával, nagyon jó előételeket készít, imád főzni. Legjobb étele a töltött szőlőlevél. "

Melyik film volt hatással rá?  Sokszor meg tudja nézni a 'Fight Club' filmet. „Az Edwart Norton és a Brad Pitt egyaránt nagyon értékes színészek, de Brad Pitt annyira más, hogy csodálok minden filmet és szeretem. Nagyon szeretem Edward Norton amerikai történelemben nyújtott teljesítményét. De annak ellenére, hogy a 'Fight Club' nagyon jó film és remek rendezés, azt hiszem, Brad Pitt egészen más dimenzióba helyezte a filmet. Talán nem is lett volna ilyen népszerű, ha nem játszott volna.

Kedvenc funkció?  Nem fecseg. "Ez a legtöbb ember számára triviálisnak tűnhet, de ez a karakterem kedvenc vonása."

TV SOROZAT

2014/2015-Szívügyek / Bedir Kocadağ

2015/2016-Szerelem a makacsságban / Lean Aras

2016/2017-melyikünk nem tetszett / Tarık Çam

2017 -Dolunay / Ferit Aslan

2018/2019 - Korai madár / Can Divit

2020 - Wrong / Özgür Atasoy

DÍJAK

2017 -Çekmeköy 2023 Magazin 2. Társadalmi tudatosság díj / Az év legjobb férfi sorozat játékosa / melyikünk nem tetszett

2018 -Isztambul Fashion Guide 2018 / Az év legstílusosabb színésze

2018- Magazinn.com Média- és Művészeti Díjak / A legjobb sorozat párja (Demet Özdemirrel) / Early Bird

2018- 45. Pantene Golden Butterfly Awards / Legjobb romantikus vígjáték színész

2018 - Az Akadálymentes Élet Alapítvány 9. évének díjátadója / Az év legromantikusabb sorozata Páros (Demet Özdemirrel)

2018- GQ MOTY a Clear 2018 / Az év növekvő játékosa által

2019 -MEF Középiskolai Év Changemaking Awards / Changemakers Award

2019- Murex D'or-díjkiosztó / Legjobb nemzetközi színész

2019–19. Az Internet Média Az év legjobbjainak díjátadója / Az év legjobb képernyő duója (Demet Özdemirrel)

2019- 5. Törökország ifjúsági díja / legjobb színész

2019- 10. minőségi magazinmagazin-díj / legjobb színész

2019- E! A News TV 2019. évi vezető embere / legjobb színész

Frissítés: 2020-10-19

Forrás itt.

Szólj hozzá

eletrajz CanYaman